DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI GALATI

Esti aici:

11/02/2021

Anunt concurs recrutare !!

  Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați organizează, în temeiul - art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante: "Referent, clasa III, grad profesional superior - Serviciului Public de Asistență Socială - Compatiment Indemnizații, Alocații Copii și Stimulente Educaționale;".

Cerințe de ocupare a postului:
  • studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
  • alte condiții specifice - nu este cazul.
   Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
  • are cetățenia română și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  • îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
  • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  • nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  • nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
  Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore /săptămână. Concursul se desfășoară în 3 etape: selecția dosarelor, proba scrisă și interviul.
  Proba scrisă este programată la data de 07.12.2021, ora 10.00, la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
   Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați din strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane și Salarizare în termen de 20 de zile de la publicării anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și pe site-ul instituției, respectiv până la data de 22.11.2021.
   Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
  • formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3; ( Descarca)
  • curriculum vitae, modelul comun european;
  • copia actului de identitate;
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  • copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • cazierul judiciar;
  • declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică. ( Descarca)
   Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
   Copiile de pe actele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, dacă este cazul, se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
   Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situația în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.

  Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, telefon 0236/307.786, e-mail: personal_das@primariagalati.ro, și pe site-ul   https://social.primariagalati.ro/, persoană de contact Elena - Corina Lascu – consilier superior- Serviciul Resurse Umane și Salarizare.

Atribuțiile postului de referent, clasa III, grad profesional superior:
  • asigură asistenţă persoanelor pentru întocmirea documentaţiei necesare dosarelor de alocaţiei de stat conform prevederilor Legii nr. 61/1993 privind alocația de stat pentru copii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • primeşte, verifică, înregistrează şi certifică originalitatea actelor pentru acordarea alocaţiei de stat pentru copii;
  • răspunde de punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 61/1993 privind alocația de stat pentru copii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • înaintează către AJPIS dosarele pe bază de borderou;
  • efectuează anchete sociale utilizând şi informaţii de la alte persoane care cunosc situaţia materială, socială sau civilă a persoanelor din gospodăria solicitantului de ajutor social sau ajutor de altă natură şi formulează propuneri;
  • asigură asistenţă persoanelor pentru întocmirea documentaţiei necesare dosarelor de acordarea indemnizaţiei/stimulentului pentru creşterea copilului conform prevederilor O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copilului, cu modificarile si completările ulterioare;
  • primeşte, verifică, înregistrează şi certifică originalitatea actelor pentru acordarea indemnizaţiei/stimulentului pentru creşterea copilului;
  • răspunde de punerea în aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copilului, cu modificările și completările ulterioare;
  • înregistrează cererile și înaintează către AJPIS dosarele pe baza de borderou;
  • formulează răspunsuri la cererile cetățenilor, instituțiilor și le comunica în termenele legale;
  • răspunde de arhivarea cererilor şi a tuturor actelor cu privire la alocația de stat/indemnizația/ stimulentul pentru creșterea copilului;
  • participă la instruirile de specialitate organizate și la cursurile de perfecționare propuse;
  • identifică, evaluează şi actualizează riscurile propriilor activităţi;
  • elaborează şi actualizează registrul riscurilor  pentru propriile activități;
  • elaborează şi actualizează procedurile operaţionale şi proces pentru propriile activităţi;
  • îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de superiorii ierarhici în baza şi limita legii.
Bibliografie:
  • Constituţia României, republicată;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 292/2011 a  asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 61/1993 privind alocația de stat pentru copii, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 577/2008 (actualizată) pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii, precum şi pentru reglementarea modalităţilor de stabilire şi plată a alocaţiei de stat pentru copii;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Tematică generală:
  • Constituţia României, republicată;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Tematică specifica:
  • Legea nr. 292/2011 a  asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare – Cap.I, Cap. II, Cap. III,Cap. IV, Cap. V - Secțiunea a 2-a și Cap. VI;
  • Legea nr. 61/1993 privind alocația de stat pentru copii, cu modificările și completările ulterioare - art.1 – art.11;
  • Hotărârea de Guvern nr. 577/2008 (actualizată) pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii, precum şi pentru reglementarea modalităţilor de stabilire şi plată a alocaţiei de stat pentru copii - art.1 – art.20;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, cu modificările şi completările ulterioare - art.1 – art.20;
  • Hotărârea de Guvern nr. 52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, cu modificările şi completările ulterioare – Cap.I - Cap. VII.

Tematica concursului de recrutare cuprinde bibliografia integral

Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia și din tematica stabilită în vederea susținerii concursului inclusiv republicările, modificările și completările acestora.

Afișat în data de 02.11.2021, la sediul și pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați.

Statistici

Vizitatori astazi: 0
Total vizitatori: 2

Ip: 3.235.246.51

Date contact
  • Adresa: str. Fraternitatii, nr. 1, Galați, Romania
  • Telefon: +40 0236/307729
  • Registratura, Relații cu Publicul: +40 0236/307740
  • Resurse Umane si Salarizare : +40 0236/307786
  • Indemnizatie si Alocatie de stat : +40 0236/307796
  • Fax: +40 0236/307799
  • Email: registratura_das@primariagalati.ro
© 2014. Primăria Municipiului Galaţi