05/04/2021
Anunt concurs recrutare !!
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați organizează, în temeiul Ordonanței nr. 183/2020 privind desfășurarea pe perioada stării de alertă a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul instituțiilor și autorităților publice și al art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante: "Consilier, clasa I, grad profesional superior - Serviciul Resurse Umane și Salarizare".
Cerinte de ocupare a postului:
Proba scrisa este programata la data de 03.06.2021, orele 13:30 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane si Salarizare in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de concurs pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si pe site-ul institutiei, respectiv pana la fata de 24.05.2021, ora 15:00.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
Atribuțiile postului de consilier, clasa I, grad profesional superior:
Cerinte de ocupare a postului:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă domeniul fundamental științe economice, științe juridice sau științe administrative;
- vechime de minimum 7 ani în specialitatea studiilor.
- are cetățenia română și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
- îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
- nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
- nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
- nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
- nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Proba scrisa este programata la data de 03.06.2021, orele 13:30 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane si Salarizare in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de concurs pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si pe site-ul institutiei, respectiv pana la fata de 24.05.2021, ora 15:00.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
- cazierul judiciar;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Atribuțiile postului de consilier, clasa I, grad profesional superior:
- Asigură recrutarea şi angajarea personalului pe baza de competenţă, prin concurs conform prevederilor legale;
- Asigură întocmirea formalităţilor privind organizarea concursurilor pentru ocuparea funcţiilor publice şi a postului contractual vacant, a promovărilor în clasă, grad profesional, răspunde de organizarea în condiţii optime a procedurilor specifice concursurilor;
- Întocmeşte, gestionează şi răspunde de dosarele profesionale ale funcţionarilor publici precum şi dosarele personale ale personalului contractual;
- Avizează cererile de concediu ale salariaţiilor şi ţine evidenţa acestora;
- Solicită şi centralizează fişele de post şi ţine evidenţa acestora pentru toate posturile, conform prevederilor legale;
- Se asigură şi răspunde de existenţa la dosar a tuturor documentelor prevăzute de lege;
- Răspunde de stabilirea, indexarea, reducerea drepturilor salariale, după caz, avansarea în grad, gradaţie, a diferenţelor de salarii, regularizărilor acestora, conform legii;
- Întocmeşte şi actualizează Registrul de evidenţa al salariaţilor şi baza de date privind evidenţa funcţionarilor publici și a personalului contractual, conform legislaţiei în vigoare;
- Solicită şi centralizează declaraţiile de avere şi cele de interese ale funcţionarilor publici precum şi ale personalului contractual, în condiţiile legii;
- Întocmeşte actele administrative privind încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea raportului de serviciu sau a contractului individual de muncă, precum şi acordarea tuturor drepturilor prevăzute de legislaţie privind funcţia publică şi de legislaţia muncii pentru personalul din cadrul instituţiei;
- Întocmeşte referate privind propunerea de sancţionare disciplinară a angajaţilor, pe baza raportului Comisiei de disciplină cu sancţiunea dispusă de directorul executiv şi/sau a referatului şefilor ierarhici ai angajaţilor în ceea ce priveşte mustrarea sau avertismentul scris, cu respectarea prevederilor legale;
- Întocmeşte statul de personal ori de câte ori intervin modificări privind componentele definitorii acestuia: structura organizatorică, numărul şi categoria funcţiilor, numărul de angajaţi, drepturile salariale lunare sau noi angajări;
- Întocmeşte statele de plată pentru salariaţii instituţiei, în baza centralizării datelor din pontaje, cereri de concedii de odihnă, concediilor medicale;
- Răspunde de efectuarea corectă, în termenul legal, a viramentelor pentru salarii;
- Eliberează adeverinţele solicitate de către salariaţii instituţiei;
- Întocmeşte şi transmite lunar şi anual situaţii statistice privind drepturile de personal la Primăria Municipiului Galaţi.
- Întocmeşte şi transmite lunar la administraţia financiară situaţia privind impozitul aferent drepturilor salariale plătite;
- Completează cu actele necesare dosarele noilor angajaţi privind efectuarea deducerilor personale suplimentare necesare stabilirii impozitului aferent drepturilor salariale lunare;
- Administrează resursele financiare, materiale şi umane pe care le are la dispoziţie;
- Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare;
- Îndeplineşte alte atribuţii stabilite prin dispoziția directorului executiv sau al superiorului ierarhic.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 53/2003, Codul muncii, (R2), cu modificările și completările ulterioare;
- Legea cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
- Hotărârea de Guvern nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor;
- Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, actualizată;
- Hotărârea de Guvern nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 53/2003, Codul muncii, (R2), cu modificările și completările ulterioare: Titlul II – Contractul Individual de muncă, Titlul III - Timpul de muncă și timpul de odihnă, Titlul IV – Salarizarea, Titlul V – Sănătate și securitate în muncă, Titlul VIII – Contractul colectiv de muncă, Titlul IX – Conflicte de muncă, Titlul XI - Răspunderea Juridică,Titlul XII – Jurisdicția muncii;
- Legea cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice: Capitolul II – Salarizarea, Capitolul III – Alte dispoziții, Capitolul IV – Dispoziții tranzitorii și finale;
- Hotărârea de Guvern nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor;
- Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, actualizată;
- Hotărârea de Guvern nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare: Titlul II – Organizarea carierei funcționarilor publici, Titlul III – Dezvoltarea carierei funcționarilor publici;