05/04/2021
Anunt concurs recrutare !!
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați organizează, în temeiul Ordonanței nr. 183/2020 privind desfășurarea pe perioada stării de alertă a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul instituțiilor și autorităților publice și al art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante: "Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior - Compartiment Achiziții Publice".
Cerinte de ocupare a postului:
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore /săptămână.Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu.
Proba scrisa este programata la data de 04.06.2021, orele 10:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane si Salarizare in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de concurs pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si pe site-ul institutiei, respectiv pana la fata de 24.05.2021, ora 15:00.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, telefon 0236/307.786, email: personal, persoana de contact - Sorin Butnaru, consilier superior - Serviciul Resurse Umane si Salarizare.
Atribuțiile postului de consilier, clasa I, grad profesional superior:
Bibliografia de concurs:
Tematică generală:
Tematică specifica:
Cerinte de ocupare a postului:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă domeniul fundamental științe economice, științe juridice sau științe administrative;
- vechime de minimum 7 ani în specialitatea studiilor;
- alte condiții specifice – specializări în domeniul achizițiilor.
- are cetățenia română și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
- îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
- nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
- nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
- nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
- nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore /săptămână.Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu.
Proba scrisa este programata la data de 04.06.2021, orele 10:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane si Salarizare in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de concurs pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si pe site-ul institutiei, respectiv pana la fata de 24.05.2021, ora 15:00.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
- cazierul judiciar;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, telefon 0236/307.786, email: personal, persoana de contact - Sorin Butnaru, consilier superior - Serviciul Resurse Umane si Salarizare.
Atribuțiile postului de consilier, clasa I, grad profesional superior:
- asigură comunicarea cu mediul intern şi extern în probleme referitoare la managementul achiziţiilor publice și concesiunilor;
- întreprinde demersurile necesare pentru înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrării autorităţii contractante în SEAP sau recuperarea certificatului digital, dacă este cazul;
- asigură achiziționarea produselor, serviciilor şi lucrărilor, contractarea concesiunilor de servicii sau lucrări necesare bunei desfăşurări a activităţii instituției, în concordanţă cu necesităţile obiective ale acesteia şi cu bugetul aprobat, elaborând caietul de sarcini, documentaţia necesară desfăşurării tuturor tipurilor de achiziţii publice și concesiuni, exclusiv documentația tehnică și modelul de contract; dosarele personale ale personalului contractual;
- elaborează Strategia anuală de achiziție publică, Programul anual al achizițiilor publice, ca instrument managerial utilizat pentru planificarea și monitorizarea portofoliului de procese de achiziție la nivel de autoritate contractantă, pe baza referatelor de necesitate transmise de celelalte compartimente din cadrul unității şi îl înaintează spre aprobare ordonatorului principal de credite;
- după aprobarea bugetului propriu, actualizează programul anual al achizițiilor publice, în funcție de fondurile aprobate;
- după definitivarea programului anual al achizițiilor publice, publică semestrial în SEAP extrase din acesta, precum și orice modificări asupra acestora, în termen de 5 zile lucrătoare
- publică anunţuri de participare/concesionări/anunțuri participare la concursul de soluții/anunțuri de intenție/ anunțuri de atribuire în Sistemul Electronic privind Achiziţiile Publice (SEAP);
- îndeplineşte obligaţiile referitoare la publicitate, astfel cum acestea sunt prevăzute de legislaţia în domeniul achiziţiilor publice și al concesiunilor;
- pune la dispoziția operatorilor economici interesați, documentația de atribuire, asigură publicitatea procedurilor în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- întocmeşte răspunsurile la clarificările solicitate de potențialii participanţi la procedurile de achiziţii publice, la notificările formulate de potențialii participanți/ofertanți şi elaborează punctele de vedere asupra contestaţiilor formulate de operatorii economici cu privire la derularea procedurilor de achiziţie publică/concesiunilor, după caz, împreună cu persoanele care au participat la elaborarea caietului de sarcini, după caz, membrii comisiei de evaluare;
- întocmește referatul pentru numirea comisiei de evaluare, comisiei de negocieri;
- asigură desfășurarea procedurilor și secretariatul comisiilor (redactează procesele verbale de deschidere, de negociere, rapoartele de atribuire, comunicarea rezultatelor procedurii);
- răspunde pentru forma şi conţinutul tuturor documentelor întocmite;
- participă, ca membri, la toate comisiile de evaluare a ofertelor depuse de operatorii economici în cadrul procedurilor de achiziţii publice/concesiuni organizate de instituție;
- aplică şi finalizează procedurile de atribuire;
- transmite, din dosarul achiziției, documentația necesară (raportul procedurii/nota justificativă, propunerea tehnică, propunere financiară și orice alte documente menționate ca fiind anexe la contract) către compartimentul care a solicitat achiziția;
- întocmește dosarul achiziției/concesiunii, răspunde pentru opisarea conform legii şi îndosarierea dosarelor achiziţiilor publice/concesiunilor;
- asigură corespondența cu ANAP, la solicitarea acesteia;
- asigură corespondența, în cazul contestațiilor, cu Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor/ Tribunalul Galați, după caz;
- întocmește documentele necesare restituirii garanțiilor de participare;
- contribuie la implementarea de proiecte cu finanțare din fonduri europene;
- întocmește rapoarte și analize privind activitatea de achiziții publice, inclusiv cele care se elaborează potrivit legislaţiei în materia achiziţiilor publice;
- întocmește şi transmite trimestrial în SEAP o notificare cu privire la achizițiile directe offline, grupate pe necesitate, care să cuprindă cel puțin obiectul, cantitatea achiziționată, valoarea și codul CPV;
- elaborează notele justificative în toate situaţiile în care procedura de atribuire propusă pentru a fi aplicată este alta decât licitaţia deschisă sau cea restrânsă, cu aprobarea conducătorului instituţiei şi cu avizul compartimentului juridic;
- asigură activitatea de informare şi de publicare privind pregătirea şi organizarea licitaţiilor, obiectul acestora, organizatorii, termenele, precum şi alte informaţii care să edifice respectarea principiilor care stau la baza atribuirii contractelor de achiziţii publice;
- asigură aplicarea şi finalizarea procedurilor de atribuire, pe baza proceselor verbale şi a hotărârilor de licitaţii, prin încheierea contractelor de achiziţie publică;
- realizează achiziţiile directe;
- colaborează cu serviciile şi compartimentele de specialitate pentru rezolvarea problemelor legate de procedura de atribuire şi pentru urmărirea contractelor încheiate (derularea acestora fiind responsabilitatea celor implicaţi);
- organizează fluxul şi circuitul documentelor, întocmirea, gestionarea şi verificarea documentelor de evidenţă a corespondenţei;
- răspunde de îndosarierea și arhivarea tuturor documentelor, pe catogorii de documente;
- ține evidența strictă a documentelor pe linia serviciului, păstrează caracterul confidențial al acestora și secretul datelor și informațiilor, conform legislației în vigoare, precum și a Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
- indeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare, ori stabilite de conducerea instituției.
Bibliografia de concurs:
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publice/acord - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
- Legea nr. 101/2016 privind privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
- Ordonanța de Urgență. nr. 30/2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanța de Urgență nr. 58/2016 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact asupra domeniului achiziţiilor publice.
Tematică generală:
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
Tematică specifica:
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Capitolul II Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire
- Capitolul III Modalități de atribuire
- Capitolul IV Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire
- Capitolul V Executarea contractului de achiziție publică/ acordului-cadru
- Capitolul VI Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziție publică
- Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publice/acord - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
- Capitolul II Planificarea și pregătirea realizării achiziției publice
- Capitolul III Realizarea achiziției publice
- Capitolul IV Executarea contractului de achiziție publică/acordului-cadru
- Legea nr. 101/2016 privind privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
- Capitolul III Contestația formulată pe cale administrativ-jurisdicțională
- Capitolul IV Calea de atac împotriva deciziilor Consiliului
- Capitolul VI Sistemul de remedii judiciar
- Ordonanța de Urgență nr. 30/2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanța de Urgență nr. 58/2016 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact asupra domeniului achiziţiilor publice.