DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI GALATI

Esti aici:

10/04/2021

Anunt concurs recrutare !!

  Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați organizează, în temeiul art. I din O.U.G. nr. 103/22.09.2021 privind unele măsuri la nivelul administrației publice, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante: "Consilier clasa I, grad profesional debutant - Serviciul Financiar - Contabilitate și Administrativ - Compartiment Financiar și Contabilitate;".

Cerințe de ocupare a postului:
  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe economice;
  • nu este necesar vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
  • alte condiții specifice - nu este cazul.
  Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
  • are cetățenia română și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  • îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
  • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  • nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  • nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
  Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore /săptămână.Concursul se desfășoară în 3 etape: selecția dosarelor, proba scrisă și interviul.
  Proba scrisa este programata la data de 08.11.2021, ora 10.00, la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
  Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați din strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane și Salarizare în termen de 20 de zile de la publicării anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și pe site-ul instituției, respectiv până la data de 25.10.2021.
  Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
  • formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3; ( Descarca)
  • curriculum vitae, modelul comun european;
  • copia actului de identitate;
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  • copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • cazierul judiciar;
  • declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică. ( Descarca)
  Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
   Copiile de pe actele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, dacă este cazul, se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
   Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situația în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.

  Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, telefon 0236/307.786, email: personal_das@primariagalati.ro,și pe site-ul   https://www.social.primariagalati.ro/, persoana de contact Sorin Butnaru, consilier superior - Serviciul Resurse Umane si Salarizare.

Atribuțiile postului de consilier clasa I, grad profesional debutant:
  • Cunoaşterea şi aplicarea întocmai a legislaţiei specifice activităţii economice din cadrul institutiilor publice;
  • Verifică zilnic corespondenţa repartizată de șeful de serviciu şi urmăreste modul de soluţionare cu respectarea termenelor legale în vigoare;
  • Tine evidența contabilă la zi, a cheltuielilor pentru conturile 2468025050/ 2468020502/2468021501, si efectueaza plăți conform ordonantarilor de plată, din capitolele menționate mai sus la articolele 20, 57 și 59.11. Înregistrează în programul informatic CONTAB, facturile aferente capitolelor mai sus mentionate, verificând existența documentelor justificative anexate precum si semnaturile persoanelor abilitate. Înregistrează în programul CONTAB, toate ordinele de plata decontate de Trezoreria Municipiului Galați pentru capitolele menționate anterior, verificând contul de executie pentru fiecare clasificație bugetară în parte. Verifică balanțele de cont analitic pe fiecare furnizor în parte din aplicația CONTAB pentru capitolele menționate mai sus;
  • Se ocupă cu evidența corespondenței interne a Serviciului Financiar - Contabilitate și Administrativ;
  • Colaborează cu Direcţia Economică a municipiului Galaţi, pentru soluţionarea problemelor financiare ale Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Galați;
  • Colaborează cu Direcţia Generală a Finanţelor Publice Galati, Trezoreria Municipiului Galati şi cu orice alte unităţi cu care Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Galaţi intră în contact, ce au legătură directă cu atribuţiile de natură economică, prin deplasari la sediul acestora;
  • Tine evidenţa strictă a documentelor pe linia serviciului, păstrează caracterul acestora şi secretul datelor şi informaţiilor, conform legislaţiei în vigoare, precum şi a Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  • Îndeplineşte orice alte atribuţii necesare bunei desfăşurări a activităţii Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Galaţi ce au legătură cu natura postului, în baza deciziilor directorului executiv;
  • Cunoaşte şi respectă prevederile Regulamentului de ordine interioară, a Regulamentului de organizare şi funcţionare, a Codul etic și de integritate al funcționarilor publici și al personalului contractual din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, precum şi a prevederilor legislaţiei specifice liberului acces la informaţiile de interes public (Legea nr. 544/2001);
  • Identifică, evaluează și actualizează riscurile propriilor activități;
  • Elaboreaza si actualizează procedurile operaționale/de proces, specific propriilor activități;
  • Cunoaşte, respecta şi aplica normelor de protecţie a muncii şi normele de prevenire şi stingere a incendiilor, în vigoare.
Bibliografie:
  • Constituţia României, republicată;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000, privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002, privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 82/1991, a contabilității, (R4), actualizată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr.1.917/2005, pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr.1.792/2002, pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale.
  • Tematica concursului de recrutare cuprinde bibliografia integral.

    Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia și din tematica stabilită în vederea susținerii concursului inclusiv republicările, modificările și completările acestora.

    Afișat în data de 04.10.2021, la sediul și pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați.

Statistici

Vizitatori astazi: 0
Total vizitatori: 2

Ip: 3.141.12.236

Date contact
  • Adresa: str. Fraternitatii, nr. 1, Galați, Romania
  • Registratura, Relații cu Publicul: +40 0236/307740
  • Resurse Umane si Salarizare : +40 0236/307786
  • Indemnizatie si Alocatie de stat : +40 0236/307796
  • Fax: +40 0236/307799
  • Email: registratura_das@primariagalati.ro
© 2014. Primăria Municipiului Galaţi