09/06/2021
Anunt concurs recrutare !!
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați organizează, în temeiul Ordonanței nr. 183/2020 privind desfășurarea pe perioada stării de alertă a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul instituțiilor și autorităților publice și al art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19, și a Legii nr. 33/2021 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 183/2020 privind desfășurarea pe perioada stării de alertă a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul unor instituții din sistemul justiției, precum și din cadrul Curții de Conturi, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante: "Consilier clasa I, grad profesional principal - Serviciul Resurse Umane și Salarizare".
Cerinţele de ocupare a funcţiei publice sunt:
Proba scrisa este programata la data de: 12.10.2021, orele 10:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați din strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane și Salarizare în termen de 20 de zile de la publicării anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și pe site-ul instituției, respectiv până la data de 27.09.2021.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 cu modificările şi completările ulterioare:
Copiile de pe actele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, dacă este cazul, se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situația în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, telefon 0236/307.786, e-mail: Serviciul Resurse Umane, persoană de contact Sorin Butnaru – consilier superior- Serviciul Resurse Umane și Salarizare.
Atribuțiile postului de consilier clasa I, grad profesional superior:
Cerinţele de ocupare a funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științe administrative, științe economice, stiințe juridice sau științe inginerești;
- minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- alte condiții specifice - nu este cazul.
- are cetățenia română și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
- îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
- nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
- nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
- nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
- nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Proba scrisa este programata la data de: 12.10.2021, orele 10:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați din strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane și Salarizare în termen de 20 de zile de la publicării anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și pe site-ul instituției, respectiv până la data de 27.09.2021.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 cu modificările şi completările ulterioare:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- cazierul judiciar;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Copiile de pe actele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, dacă este cazul, se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situația în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, telefon 0236/307.786, e-mail: Serviciul Resurse Umane, persoană de contact Sorin Butnaru – consilier superior- Serviciul Resurse Umane și Salarizare.
Atribuțiile postului de consilier clasa I, grad profesional superior:
- Asigură recrutarea şi angajarea personalului pe baza de competenţă, prin concurs conform prevederilor legale;
- Asigură întocmirea formalităţilor privind organizarea concursurilor pentru ocuparea funcţiilor publice şi a postului contractual vacant, a promovărilor în clasă, grad profesional, răspunde de organizarea în condiţii optime a procedurilor specifice concursurilor;
- Întocmeşte, gestionează şi răspunde de dosarele profesionale ale funcţionarilor publici precum şi dosarele personale ale personalului contractual;
- Avizează cererile de concediu ale salariaţiilor şi ţine evidenţa acestora;
- Solicită şi centralizează fişele de post şi ţine evidenţa acestora pentru toate posturile, conform prevederilor legale;
- Se asigură şi răspunde de existenţa la dosar a tuturor documentelor prevăzute de lege;
- Răspunde de stabilirea, indexarea, reducerea drepturilor salariale, după caz, avansarea în grad, gradaţie, a diferenţelor de salarii, regularizărilor acestora, conform legii;
- Solicită şi centralizează declaraţiile de avere şi cele de interese ale funcţionarilor publici precum şi ale personalului contractual, în condiţiile legii;
- Întocmeşte actele administrative privind încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea raportului de serviciu sau a contractului individual de muncă, precum şi acordarea tuturor drepturilor prevăzute de legislaţie privind funcţia publică şi de legislaţia muncii pentru personalul din cadrul instituţiei;
- Întocmeşte referate privind propunerea de sancţionare disciplinară a angajaţilor, pe baza raportului Comisiei de disciplină cu sancţiunea dispusă de directorul executiv şi/sau a referatului şefilor ierarhici ai angajaţilor în ceea ce priveşte mustrarea sau avertismentul scris, cu respectarea prevederilor legale;
- Întocmeşte statul de personal ori de câte ori intervin modificări privind componentele definitorii acestuia: structura organizatorică, numărul şi categoria funcţiilor, numărul de angajaţi, drepturile salariale lunare sau noi angajări;
- Întocmeşte statele de plată pentru salariaţii instituţiei, în baza centralizării datelor din pontaje, cereri de concedii de odihnă, concediilor medicale;
- Răspunde de efectuarea corectă, în termenul legal, a viramentelor pentru salarii;
- Eliberează adeverinţele solicitate de către salariaţii instituţiei;
- Întocmeşte şi transmite lunar la administraţia financiară situaţia privind impozitul aferent drepturilor salariale plătite;
- Completează cu actele necesare dosarele noilor angajaţi privind efectuarea deducerilor personale suplimentare necesare stabilirii impozitului aferent drepturilor salariale lunare;
- Administrează resursele financiare, materiale şi umane pe care le are la dispoziţie;
- Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare;
- Îndeplineşte alte atribuţii stabilite prin dispoziția directorului executiv.
- Să își desfășoare activitatea, cu pregătirea și instruirea sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu se expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și celelalte persoane participante la procesul de muncă;
- Să utilizeze corect echipamentele de lucru cu care intră în contact;
- Să nu procedeze la scoaterea din funcțiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprie, a echipamentelor de muncă utilizate;
- Să își însușească și să respecte prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă și măsurile de aplicare a acestora;
- Să comunice imediat angajatorului și/sau lucrătorilor desemnați orice situație de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea și sănătatea lucrătorilor, precum și orice deficientă a sistemelor de protecție;
- Să aducă la cunoștință conducătorului locului de muncă și/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
- Să coopereze cu angajatorul și/sau cu lucrătorii desemnați, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerințe dispuse de către inspectorii de muncă și inspectorii sanitari, precum protecția sănătății și securității lucrătorilor;
- Să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul și /sau cu lucrătorii desemnați, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă și condițiile de lucru sunt sigure și fără riscuri pentru securitate și sănătate în domeniul său de activitate;
- Să dea relațiile solicitate de către inspectorii de muncă și inspectorii sanitari;
- Să nu părăsească locul de muncă fără aprobarea conducătorului locului de muncă;
- Să efectueze controlul medical periodic și să informeze angajatorul imediat despre rezultatele controlului medical periodic;
- Dacă starea de sănătate nu îi permite să desfășoare sarcinile de muncă primite, să informeze imediat despre aceasta pe conducătorul locului de muncă și să urmeze recomandările acestuia.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 53/2003, Codul muncii, (R2), cu modificările și completările ulterioare;
- Legea cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
- Hotărârea de Guvern nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor;
- Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, actualizată;
- Hotărârea de Guvern nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcționarului public, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 250/1992 privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- O.U.G. nr. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare și funcționare ale serviciilor publice de asistență socială și a structurii orientative de personal.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- Legea nr. 53/2003, Codul muncii, (R2), cu modificările și completările ulterioare; Titlul II – Contractul Individual de muncă, Titlul III - Timpul de muncă și timpul de odihnă, Titlul IV – Salarizarea, Titlul V – Sănătate și securitate în muncă, Titlul VIII – Contractul colectiv de muncă, Titlul IX – Conflicte de muncă, Titlul XI - Răspunderea Juridică, Titlul XII – Jurisdicția muncii
- Legea cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice; Capitolul II – Salarizarea, Capitolul III – Alte dispoziții, Capitolul IV – Dispoziții tranzitorii și finale
- Hotărârea de Guvern nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor;
- Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, actualizată;
- Hotărârea de Guvern nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare Titlul II – Organizarea carierei funcționarilor publici, Titlul III – Dezvoltarea carierei funcționarilor publici;
- Hotărârea de Guvern nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcționarului public, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 250/1992 privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- O.U.G. nr. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare și funcționare ale serviciilor publice de asistență socială și a structurii orientative de personal – Anexa nr. 2.