08/06/2021
Anunt concurs recrutare !!
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați organizează, în temeiul Ordonanței nr. 183/2020 privind desfășurarea pe perioada stării de alertă a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul instituțiilor și autorităților publice și al art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante: "Referent clasa III, grad profesional superior - Compartiment Registratură, Relații cu Publicul și Informatizare;".
Cerinte de ocupare a postului:
Copiile de pe actele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, dacă este cazul, se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situația în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore /săptămână.Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu.
Proba scrisa este programata la data de 06.09.2021, orele 13:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane si Salarizare in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de concurs pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si pe site-ul institutiei, respectiv pana la data de 25.08.2021.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
Atribuțiile postului de referent, clasa III, grad profesional superior:
Cerinte de ocupare a postului:
- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- alte condiții specifice - nu este cazul.
- are cetățenia română și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
- îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
- nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
- nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
- nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
- nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Copiile de pe actele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, dacă este cazul, se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situația în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore /săptămână.Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu.
Proba scrisa este programata la data de 06.09.2021, orele 13:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane si Salarizare in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de concurs pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si pe site-ul institutiei, respectiv pana la data de 25.08.2021.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- cazierul judiciar;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Atribuțiile postului de referent, clasa III, grad profesional superior:
- I. Atribuții relații cu publicul:
- asigură accesul la informații de interes public din oficiu sau la cerere;
- asigură accesul gratuit și permanent la informație;
- aduce la cunoștința conducerii propunerile și sesizările cetățenilor în vederea unei bune funcționări a Direcției;
- asigură și organizează activitatea de primire a solicitărilor privind beneficiile de asistență socială, a serviciilor de asistemță socială și a oricăror solicitări care intră în sfera de competență a Direcției;
- asigură informarea și consilierea beneficiarilor, precum și informarea populației privind drepturile sociale și serviciile sociale disponibile;
- asigură consilierea și informarea populației,a familiilor în risc de excluziune socială, a familiilor cu copii în întreținere, asupra drepturilor și obligațiilor acestora, asupra drepturilor copilului și asupra serviciilor disponibile pe plan local;
- gestionează procedura de înscriere în audiență la Directorul executiv (întocmire fișă personală de audiență, adrese preliminare întocmire răspuns conform motivului audienței, tabel audiențe, înregistrare în registrul de audiențe și audiența propriu zisă, adrese către compartimente conform rezoluției Directorului executiv);
- întocmește anual un raport privind accesul la informațiile de interes public, adresat Directorului executiv, după modelul prevăzut de legislația aplicabilă, pe care îl aduce la cunoștință publică cel târziu la sfârșitul lunii aprilie din anul următor;
- facilizează accesul mass media la informații cu privire la activitatea direcției;
- îndeplinește orice alte atribuții prevăzute de reglementările legale în vigoare.
- II. Atribuții registratură:
- oferă cetățenilor, verbal sau pe suport scris, informațiile necesare în vederea întocmirii dosarelor pentru obținerea drepturilor solicitate;
- verifică din toate punctele de vedere, documentele prezentate de persoanele fizice și persoanele juridice, în vederea înregistrării lor și pentru soluționarea acestora în cadrul instituției;
- preia și înregistrează actele care sunt adresate direcției;
- preia notele interne, le înregistrează și le comunică serviciilor/birourilor cărora le sunt distinate;
- asigură repatizarea corespondenței dinspre conducere către toate serviciile și compartimentele Direcției, precum și în sens invers;
- se ocupă de preluarea petițiilor specifice, înregistrarea în registrele electronice;
- asigură transmiterea către departamente, a petițiilor înregistrate, potrivit repartizărilor făcute de conducătorul direcției;
- ține evidența cerererilor, reclamațiilor, propunerilor și scrisorilor cetățenilor;
- expediază răspunsuri către petiționari.
- participă la instruirile de specialitate organizate și la cursurile de perfecționare propuse;
- identifică, evaluează și actualizează riscurile propriilor activități;
- elaborează și actualizează registrul riscurilor pentru propriile activități;
- elaborează și actualizează procedurile operaționale/și proces pentru propriile activități;
- este obligat să cunoască prevederile Regulamentului de Organizare și Funcționare al Direcției de Asistență Socială și să respecte normele de securitate, sănătate în muncă conform prevederilor legislației în vigoare;
- să își desfășoare activitatea, în conformitate cu pregătirea și intruirea sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu se expună la pericol de accidente sau înbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și celelalte persoane participante la procesul de muncă;
- îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de superiorii ierarhici în baza şi limita legii.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare, Capitolele II și III;
- Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementările activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD) - Regulamentul (UE) 2016/679.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare Capitolele II și III;
- Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementările activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD) - Regulamentul (UE) 2016/679.
Tematica concursului de recrutare cuprinde bibliografia integral.
Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia și din tematica stabilită în vederea susținerii concursului inclusiv republicările, modificările și completările acestora.