DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI GALATI

Esti aici:

04/20/2021

Anunt concurs angajare !!

  Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați cu sediul în municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție vacante: Șofer.

INFORMAȚII POST:

  • Centrului de Urgență pentru Persoane fără Adăpost
  • Durată nedeterminată

INFORMAȚII CONCURS:

  Data de susținere a probei scrise: 14.05.2021, ora 11:00

  Locația de desfășurare a concurului: sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați.

CONDIȚII DE PARTICIPARE

  Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

CONDIȚII SPECIFICE

  Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • posesor permis de conducere categoria B;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

BIBLIOGRAFIE

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 1391/2006 privind aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă;
  • Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.

TEMATICĂ

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 1391/2006 privind aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă – Cap. IV. "Obligațiile lucrătorilor";
  • Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ – Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Cap. III. " Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestora.

ATRIBUȚIILE POSTULUI

  • Asigură în permanentă stare tehnică a mașinii în vederea asigurării transportului de persoane și materiale de orice fel necesare desfășurării activității în unitate, ajută la încărcarea și descărcarea din mașină;
  • Asigură obținerea tuturor documentelor necesare circulației pe drumurile publice;
  • Se va preocupa permanent de folosirea judicioasă a carburanților și lubrifianților, alegând în acest sens variantele cele mai optime ale traseelor parcurse în timpul deplasării, purtând răspunderea pentru consumul nejustificat;
  • Va urmări în permanenta stare tehnică a mașinii efectuând reviziile și reparațiile curente și capitale în termenele prevăzute în cartea tehnică a mașinii și în normativele în vigoare;
  • Va efectua lucrări de întreținere și mici reglaje care se pot face de către conducătorul auto în decursul anului având în vedere schimbarea anotimpului, pregătind mașina pentru fiecare sezon;
  • Asigură lunar, la timp, necesarul de combustibil în baza bonurilor alocate de consum alocate;
  • Va întreține în permanență mijlocul auto în stare de curățenie și perfectă stare de funcționare, îngrijindu-se de procurarea pieselor cu uzura necesare, întocmind din timp lista cu necesarul pieselor cu uzura, pe care o va înainta spre aprobare șefului ierarhic superior;
  • Are obligația de a semna și de a completa foaia de parcurs zilnic în rubricile stabilite pentru conducătorul auto privind starea tehnică a mașinii, menționând toate datele privitoare la activitatea din ziua respectivă, având semnăturile de confirmare a curselor efectuate, foaia fiind predată la terminarea programului persoanei împuternicite de conducerea unității;
  • Va urmări în permanență ca orice transport de persoane sau materiale să fie însoțit de acte justificative;
  • Nu va folosi mijlocul auto în alte scopuri cu excepția celor care privesc unitatea, iar la terminarea programului va gara mijlocul auto în curtea unității asigurându-i securitatea și echiparea completă;
  • Va semna bonurile de materiale și foile de parcurs;
  • Va urma în permanență dotarea mijlocului auto cu trusă sanitară, stingător portabil și cu toate dotările necesare, cerute de legislația în vigoare;
  • Îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de conducerea instituției.

  Dosarele de concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați în perioada 21.04.2021 – 06.05.2021.

CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI

  • Perioada de înscriere: 21.04.2021 – 06.05.2021, ora 16.30
  • Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor: 08.05.2021
  • Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor: 08.05.2021-09.05.2021
  • Proba scrisă: 14.05.2021, ora 11.00
  • Afișarea rezultatelor: 14.05.2021
  • Depunerea contestațiilor: 14.05.2021 – 15.05.2021
  • Afișarea soluționării contestațiilor: 15.05.2021
  • Interviul: 18.05.2021, ora 11.00
  • Afișarea rezultatelor: 18.05.2021
  • Depunerea contestațiilor: 18.05.2021 – 19.05.2021
  • Afișarea soluționării contestațiilor: 20.05.2021
  • Afișarea rezultatelor finale: 20.05.2021

  Candidații pot depune contestații în termen de 24 de ore de la afișare.

  Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011 privind aprobare Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.

  Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

  În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

  Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

  Relații suplimentare privind depunerea dosarelor se pot obține la sediul instituției din municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, persoană de contact Butnaru Sorin, telefon 0236-307-786, e-mail: Personal.

Statistici

Vizitatori astazi: 0
Total vizitatori: 2

Ip: 44.192.107.255

Date contact
  • Adresa: str. Fraternitatii, nr. 1, Galați, Romania
  • Telefon: +40 0236/307729
  • Registratura, Relații cu Publicul: +40 0236/307740
  • Resurse Umane si Salarizare : +40 0236/307786
  • Indemnizatie si Alocatie de stat : +40 0236/307796
  • Fax: +40 0236/307799
  • Email: registratura_das@primariagalati.ro
© 2014. Primăria Municipiului Galaţi