06/20/2022
Anunt concurs recrutare !!
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați cu sediul în municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a postului contractual de execuție vacant de "medic generalist".
INFORMAȚII POST:
Data și ora de susținere a probei scrise: 12.07.2022, ora 10:00. Locația de desfășurare a concursului: sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați - strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim.
CONDIȚII DE PARTICIPARE
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 din Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
1. DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR SPECIFICE POSTULUI
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI:
Conform art. 6 din Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare privind depunerea dosarelor se pot obține la sediul instituției din municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, persoană de contact Mihaie Elena - Corina, telefon 0236/307.786,e-mail: personal_das@primariagalati.ro
Afișat în data de 20.06.2022, la sediul și pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați.
INFORMAȚII POST:
- Centrul de Urgență pentru Persoane fără Adăpost
- Durată nedeterminată
Data și ora de susținere a probei scrise: 12.07.2022, ora 10:00. Locația de desfășurare a concursului: sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați - strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim.
CONDIȚII DE PARTICIPARE
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 din Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
- Nivelul studiilor: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență de medic medicină generală;
- Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minim 5 (cinci) ani;
- Alte condiții: Perfecţionări (specializări): Certificat de membru emis de Colegiul Medicilor din România, filiala Galați - avizat anual -(privind exercitarea profesiei de medic), Asigurare Malpraxis - obiectul asigurării : medici de familie și medici de medicină generală (în conformitate cu Legea nr. 95/2006 republicată).
- Legea nr. 292/2011, a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 29/2019, pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinele sociale;
- H.G. nr. 584/2016, pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 118/2014, şi a Hotărârii Guvernului nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale;
- Legea nr. 448/2006, privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 487/2002, - sănătăţii mintale şi a protecţiei persoanelor cu tulburări psihice, republicată;
- O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare – Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Cap. III. " Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestora.
1. DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR SPECIFICE POSTULUI
- coordonează activitatea cabinetului medical fiind direct răspunzător de buna funcționare a acestuia;
- in vederea prevenirii focarelor de infecție precum și în vederea asigurării condițiilor igienico-sanitare, răspunde zilnic de igiena camerelor în care sunt cazați beneficiarii;
- eliberează avizul epidemiologic pentru fiecare beneficiar nou cazat, în vederea prevenirii focarelor de infecție;
- inițiază supravegherea epidemiologică a beneficiarilor, depistează, izolează și declară orice boală infecto-contagioasă și participă la investigarea epidemiologică a beneficiarilor suspecți/contacți din focarele de boli transmisibile;
- efectuează examenul clinic general al beneficiarilor la admiterea în centru și consemnează în fișa medicală rezultatele examinărilor;
- acordă asistență medicală în specialitatea medicină generală;
- acordă asistență medicală de urgență în limitele competențelor profesionale ce îi revin din autorizația de liberă practică;
- efectuează examenele clinice periodice în conformitate cu legislația în vigoare;
- controlează starea de sănătate și igiena individuală a beneficiarilor din centru;
- supervizează recepția, depozitarea, eliberarea și administrarea medicamentelor pentru beneficiari;
- efectuează controale sanitare zilnice în spațiile de cazare;
- participă la derularea de proiecte medicale și studii în vederea îmbunătățirii stării de sănătate și a prevenirii îmbolnăvirilor beneficiarilor;
- întocmește și completează foile de observație medicală;
- întocmește referatele de necesitate cu privire la necesarul de medicamente, vaccinuri, materiale tehnico-sanitare, echipamente medicale și non-medicale;
- sesizează în scris conducerea centrului despre evenimentele medicale deosebite ( boli infecto-contagioase, rănire sau vătămare corporală) precum și disfuncționalitățile și abaterile de la normele sanitare;
- sesizează în scris șeful centrului despre orice situație de abuz sau neglijare a beneficiarilor;
- verifică și vizează raportul de tură al asistentelor medicale, supervizează activitatea acestora precum și a personalului medical auxiliar;
- identifică necesitatea spitalizării beneficiarului și întocmește biletele de trimitere având obligația de a urmări permanent în legătură directă cu unitatea sanitară în care sunt internați beneficiarii, starea de sănătate a acestora;
- informează beneficiarii despre modul de utilizare a medicamentelor și despre potențialele lor riscuri și efecte adverse;
- în cazul decesului unui beneficiar in centrul de urgență, eliberează certificatul constatator al decesului;
- semnalează cazul de boală profesională, conform metodologiei aprobate de Ministerul Sănătății și Familiei;
- realizează informarea si educația angajaților în probleme de sănătate în muncă;
- realizează informarea și educația sanitară a beneficiarilor;
- pregătește angajații în vederea acordării primului ajutor în caz de accident de muncă sau îmbolnăvire profesională acută;
- face parte din comisia de admitere a cazurilor / încetare servicii;
- instrumentele și materialele folosite vor fi depozitate conform normelor legale în vigoare;
- întocmește lunar graficele de lucru pentru asistenții medicali și infirmiere;
- execută orice alte dispoziții primite de la conducerea instituției conform cu legislația în vigoare;
- respectă întocmai prevederile codului deontologic al profesiei, fapt ce constituie obligație profesională pentru fiecare salariat;
- are obligația de a-și exercita profesia potrivit prevederilor legale în vigoare;
- nu pleacă din unitate decât cu aprobarea directorului, pe bază de bilet de voie;
- respectă programul de lucru , nu se acceptă absențe nemotivate, nu se acceptă program inegal sau individualizat de muncă;
- știe să asculte și să se facă ascultat, folosește un limbaj accesibil fiecărui beneficiar;
- răspunde de aplicarea normelor legale medicale, igienice și epidemiologice;
- răspunde de îndeplinirea condițiilor de obținere a autorizațiilor igienico-sanitare si sanitar-veterinare;
- răspunde de desfășurarea în bune condiții a actului medical în centru;
- nu consumă alcool înainte și în timpul programului;
- nu consuma hrană din cea destinată beneficiarilor;
- respectă măsurile de securitate și sănătate a muncii în centru;
- espectă disciplina muncii;
- respectă Regulamentul Intern și Regulamentul de Organizare și Funcționare al centrului;
- își însușește și este la curent cu legislația în vigoare privind serviciile sociale destinate persoanelor fără adăpost;
- păstrează secretul de serviciu și confidențialitatea asupra cazurilor din centru;
- folosește timpul de lucru numai pentru executarea sarcinilor de serviciu;
- ndeplinește orice alte atribuții dispuse de conducerea instituției în limita competențelor legale.
- să participe la instruirea periodică și să respecte prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă;
- să utilizeze corect echipamentul individual de protecție și de lucru acordat, adecvat activităților pe care le are de executat;
- să își desfășoare activitatea în conformitate cu pregătirea și instruire sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și alte persoane care pot fi afectate de acțiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
- să nu procedeze la scoaterea din funcțiune, la modificarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale mașinilor, aparaturii, uneltelor, instalațiilor tehnice și să utilizeze corect aceste dispozitive;
- să comunice imediat angajatorului și sau lucrătorilor desemnați cu protecția muncii, orice situație de muncă despre care are motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea și sănătatea lucrătorilor, precum și orice deficiență a sistemelor de protecție;
- să aducă la cunoștință angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
- să coopereze cu angajatorul și / sau cu lucrătorii desemnați, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă și condițiile de muncă sunt sigure și fără riscuri pentru sănătate, în domeniul său de activitate;
- să dea relațiile solicitate de către inspectorii de muncă și inspectorii sanitari.
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI:
- Perioada de înscriere: 20.06.2022 – 01.07.2022, ora 14:00
- Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor: 04.07.2022
- Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor: 04.07.2022 - 05.07.2022
- Proba scrisă: 12.07.2022, ora 10:00
- Afișarea rezultatelor: 13.07.2022
- Depunerea contestațiilor: 13.07.2022 – 14.07.2022
- Afișarea soluționării contestațiilor: 15.07.2022
- Proba interviu: 18.07.2022, ora 10:00
- Afișarea rezultatelor: 19.07.2022
- Depunerea contestațiilor: 19.07.2022 – 20.07.2022
- Afișarea soluționării contestațiilor: 21.07.2022
- Afișarea rezultatelor finale: 22.07.2022
Conform art. 6 din Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare privind depunerea dosarelor se pot obține la sediul instituției din municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, persoană de contact Mihaie Elena - Corina, telefon 0236/307.786,e-mail: personal_das@primariagalati.ro
Afișat în data de 20.06.2022, la sediul și pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați.