DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI GALATI

Esti aici:

06/23/2022

Anunt concurs recrutare !!

  Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați cu sediul în municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a postului contractual de execuție temporar vacant de: " Logoped".

INFORMAȚII POST:
  • Agenția de Servicii Sociale Comunitare “Alternativa”
  • Durată determinată
INFORMAȚII CONCURS:

  Data și ora de susținere a probei scrise: 11.07.2022, ora 10:00.
Locația de desfășurare a concursului: sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați - strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim

CONDIȚII DE PARTICIPARE

  Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
  • are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
  Condiții specificenecesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale sunt:
  • Nivelul studiilor: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: științe sociale - ramura de știință: psihologie și științe comportamentale, domeniul de licență: psihologie și științe educaționale.
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.
  • Alte condiții: Atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România, specialitatea psihologie clinică sau psihopedagogie specială.
Bibliografie/Tematică:
  • Tratat de logopedie vol II, - Emil Verza, Editura SemnE, București, 2009:
    Cap II - Dinamism și relație în metodologia cunoașterii și intervenției terapeutice în tulburările de limbaj și comunicare
    Cap VIII - Afazia
    Cap.IX - Afazia copilului
    Cap.XI - Alalia
    Cap.XII - Tulburările de dezvoltare a limbajului pe fondul evoluției psihocomportamentale în autism;
  • Legea nr. 292/2011, a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 272/2004, privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicata, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 27/2019, privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor;
  • Legea nr. 448/2006, privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 487/2002, - sănătăţii mintale şi a protecţiei persoanelor cu tulburări psihice, republicată;
  • Legea nr. 319/2006, a securității și sănătății în muncă – Cap. IV "Obligațiile lucrătorilor";
  • O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare – Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Cap. III. " Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestora.
Atribuţiile postului:

  • Efectuează evaluarea complexă si identificarea tulburarilor de limbaj si de comunicare a beneficiarilor centrului;
  • Aplică probe/teste pentru evaluarea limbajului în conformitate cu normele comunităţii ştiinţifice;
  • Consemnează rezultatele examinărilor şi activităţile desfăşurate în cabinet în documente de lucru specifice;
  • Stabileşte un diagnostic logopedic şi un prognostic al evoluţiei în terapie;
  • Stabileste obiectivele sedintelor de terapie, continutul activitatii de invatare, alege strategiile potrivite, adapteaza informatia la posibilitatile de invatare ale beneficiarilor;
  • Elaborează programul personalizat de intervenţie ţinând cont de particularităţile impuse de diagnosticul medical şi vârstă;
  • Stabileşte şi implementează cele mai eficiente strategii recuperativ-terapeutice pentru fiecare caz în parte;
  • Cunoaşte particularităţile de vârstă, de diagnostic, diferenţele individuale de conduită şi istoricul copiilor de la grupă astfel încât să poată stabili o comunicare şi o relaţionare adecvată cu aceştia;
  • Aplica metode si tehnici privind gestionarea situatiilor de criza ale copilului in timpul sedintei de terapie;
  • Elaborează şi revizuieşte periodic documentele beneficiarilor şi instrumentele de lucru;
  • Monitorizează şi înregistrează în fişe de lucru permanent, progresul beneficiarului;
  • Participă la procesul de evaluare periodică în cadrul echipei multidisciplinare;
  • Colaborează cu ceilalţi membri ai echipei pluridisciplinare în vederea realizării planurilor de recuperare şi reabilitare a beneficiarilor.
  • Asigură elaborarea şi îndosarierea documentelor ce ţin de compartimentul său de activitate;
  • Se implica in mod direct la activitatile de grup, organizate in interiorul si exteriorul centrului (propune teme, participa la crearea materialelor necesare desfasurarii grupului, coordonează activitatea grupului, întocmeşte prezenţa beneficiarilor la grup, întocmeşte raportul de activitate);
  • Constientizeaza rolul sau in echipa pluridisciplinara si dezvolta relatii profesionale, de colaborare, pe orizontala si pe verticala;
  • Desfăşoară activităţi care să ajute beneficiarii sa dezvolte relatii pozitive cu ceilalti: parinti, cu personalul centrului, alti profesionisti implicati in derularea programului;
  • Stabileste si mentine relatii profesionale cu intreg personalul institutiei precum si cu parintii copiilor si colaboratorii din afara institutiei;
  • Colaborează cu ceilalţi membri ai echipei pluridisciplinare în vederea atingerii obiectivelor propuse în planul de recuperare/reabilitare a beneficiarilor centrului;
  • Aduce la cunoştinţa părinţilor/reprezentanţilor legali ai copilului orice disfuncţionalităţi care pot aduce prejudicii sănătăţii acestuia;
  • Participă acţiunile/activităţile de mediatizare a serviciilor de asistenţă socială pe care le acordă centrul;
  • Acţionează pentru asigurarea unui mediu securizat pentru beneficiarii centrului;
  • Asigură un climat de linişte, respect şi corectitudine faţă de beneficiari/aparţinători şi faţă de ceilalţi angajaţi;
  • Respecta intimitatea persoanei precum si libertatea acesteia de a decide;
  • Foloseste timpul de lucru numai pentru executarea sarcinilor de serviciu;
  • Respectă cu stricteţe prevederile cuprinse în ROF, RI, Codul de etică, precum şi normele SSM, PSI, SU şi participă la instruirea periodică;
  • Foloseşte corect echipamentul individual de protecţie şi de lucru, adecvat activităţilor pe care le execută;
  • Comunica imediat şefului de centru orice situatie despre care are motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea angajaţilor şi/sau beneficiarilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protectie;
  • Ţine evidenţa strictă a documentelor pe linia serviciului, păstrează caracterul confidenţial al acestora şi secretul datelor şi informaţiilor, conform legislaţiei în vigoare, precum şi a Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  • Pastreaza in conditii de strictete parolele si mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter personal pe care le prelucreaza in virtutea atributiilor sale de serviciu;
  • Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare, ori stabilite de conducătorul ierarhic superior.
  Dosarele de concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați în perioada 23.06.2022 – 29.06.2022.

CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI:
  • Perioada de înscriere: 23.06.2022 – 29.06.2022, ora 16:30
  • Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor: 30.06.2022
  • Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor: 30.06.2022 - 01.07.2022
  • Proba scrisă: 11.07.2022, ora 10:00
  • Afișarea rezultatelor: 12.07.2022
  • Depunerea contestațiilor: 12.07.2022 – 13.07.2022
  • Afișarea soluționării contestațiilor: 14.07.2022
  • Proba interviu: 15.07.2022, ora 10:00
  • Afișarea rezultatelor: 18.07.2022
  • Depunerea contestațiilor: 18.07.2022 – 19.07.2022
  • Afișarea soluționării contestațiilor: 20.07.2022
  • Afișarea rezultatelor finale: 21.07.2022
  Candidații pot depune contestații în cel mult o zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor.

  Conform art. 6 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.
  Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
  În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
  Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

  Relații suplimentare privind depunerea dosarelor se pot obține la sediul instituției din municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, persoană de contact Danciu Cristina - Diana, telefon 0236/307.786, e-mail personal_das@primariagalati.ro

  Afișat în data de 23.06.2022, la sediul și pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați.

Statistici

Vizitatori astazi: 0
Total vizitatori: 2

Ip: 3.147.52.243

Date contact
  • Adresa: str. Fraternitatii, nr. 1, Galați, Romania
  • Registratura, Relații cu Publicul: +40 0236/307740
  • Resurse Umane si Salarizare : +40 0236/307786
  • Indemnizatie si Alocatie de stat : +40 0236/307796
  • Fax: +40 0236/307799
  • Email: registratura_das@primariagalati.ro
© 2014. Primăria Municipiului Galaţi