03/27/2023
Anunt concurs recrutare !!
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
- Selecția dosarelor de înscriere;
- Proba scrisă;
- Interviul.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul și pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
Condiții generale prevăzute la art. 15 din H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
- Studii de specialitate: Școala Sanitară Postliceală– specialitatea medicină generală;
- Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minim 5 (cinci) ani;
- Alte condiții: membru O.A.M.R.
- persoana să aibă cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- persoana să cunoască limba română, scris și vorbit;
- persoana să aibă capacitate deplină de exercițiu;
- persoana să îndeplinească condițiile de studii necesare ocupării postului;
- persoana să îndeplinească condițiile de vechime, respectiv de experiență necesare ocupării postului, după caz;
- persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- contractul să nu conțină clauze de confidențialitate sau, după caz, clauze de neconcurență.
Dosarele de încriere la concurs se depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului de concurs, respectiv până la data de 07.04.2023 , ora 16,30, la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, la Serviciul Resurse Umane și Salarizare, str. Fraternității nr. 1, bloc Șoim.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, telefon 0236/307.786, e-mail: personal_das@primariagalati.ro și pe site-ul https://social.primariagalati.ro/, persoană de contact Elena - Corina Mihai – consilier superior- Serviciul Resurse Umane și Salarizare.
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. nr.1336/28.10.2022; ( Descarca)
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr. 1336/28.10.2022.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele solicitate se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și pentru serviciile acordate în comunitate, serviciile acordate în sistem integrat și cantinele sociale;
- Ordinul nr. 1142/03.10.2013 privind aprobarea procedurilor de practica pentru asistenții medicali generaliști;
- Cornel Borundel – Manual de medicina interna pentru cadre medii – Editura ALL, București, 2009;
- Lucreţia Titircă – Urgente medico-chirurgicale, Sinteze pentru asistenții medicali, Editura Medicala, București 2013.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Titlul III - Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice - art. 538 - art. 562;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare - Cap. I, Cap. II, Cap. III, Cap. IV, Cap. V - Secțiunea a 2-a și Cap. VI;
- Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și pentru serviciile acordate în comunitate, serviciile acordate în sistem integrat și cantinele sociale:
ANEXA 4 - standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare pe perioadă determinată organizate ca centre rezidențiale pentru persoanele fără adăpost; - Ordinul nr. 1142/03.10.2013 privind aprobarea procedurilor de practica pentru asistenții medicali generaliști:
Controlul infecțiilor, spălarea mâinilor - Capitolul 1;
Administrarea medicamentelor - Capitolul 6 - administrarea medicamentelor pe cale orala, pe cale respiratorie, pe suprafața tegumentelor, pe suprafața mucoaselor, pe cale parenterală, injecția intradermică, injecția subcutanată, injecția intramusculară, injecția intravenoasă;
Administrarea insulinei - Capitolul 16, Subcapitolul 4;
Îngrijirea pacientului cu ulcer de gambă – Capitolul 17, Subcapitolul 7;
Tehnica generală a pansamentului - Capitolul 21, Subcapitolul 4; - Cornel Borundel – Manual de medicina interna pentru cadre medii, Editura ALL, București, 2009:
Diabetul zaharat: definiție, etiologie, simptomatologie clinica, evoluție stadiala, complicații, reguli de igiena (pag. 681 – 700); - Lucreţia Titircă – Urgente medico-chirurgicale, Sinteze pentru asistenții medicali, Editura Medicală, București 2013:
Insuficienţa respiratorie acută: definiţie, cauze, simptomatologie, conduită de urgenţă (pag. 17 -19);
Criza de astm bronşic: definiţie, cauze, simptomatologie, conduită de urgență (pag. 25 - 26);
Hemoptizia: definiţie, cauze, simptomatologie, conduită de urgenţă (pag. 29);
Edemul pulmonar acut: definiţie, cauze, simptomatologie, conduită de urgenţă (pag. 36 - 37);
Infarctul miocardic acut: definiţie, semne clinice, conduită de urgenţă (pag. 42 - 44);
Resuscitarea cardio-respiratorie (pag. 51 - 68);
Colica biliară: definiţie, semne clinice, conduită de urgență (pag. 85 - 86);
Hemoragiile digestive superioare (H.D.S.): definiție, cauze, simptomatologie, conduită de urgenţă (pag. 95 - 97);
Colica renală nefretică: definiţie, cauze, simptomatologie, conduită de urgență (pag. 113 - 115);
Stările comatoase: Coma de origine cerebrală, Coma diabetică, Coma glicemică (pag. 123 - 126);
Accidente vasculare cerebrale: definiţie, conduită de urgență (pag. 128 - 134);
Şocul anafilactic (pag. 269 - 270);
Îngrijirea plăgilor: tehnica pansării plăgilor la locul accidentului (pag. 342 – 344);
Traumatismele membrelor: fracturile, entorsele, luxațiile: definiții, clasificări, simptomatologie clinică, conduită de urgenţă – pag. 312 – 320;
Traumatismele vaselor (hemoragii) şi hemostaza provizorie – pag. 321 – 337.
Calendarul de desfășurare a concursului:
- Perioada de înscriere: 27.03.2023 – 07.04.2023, ora 14:00
Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor: 10.04.2023, ora 14:00
Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor: 10.04.2023 - 11.04.2023, ora ora 08:00 - 14:00
Afișarea soluționării contestațiilor: 12.04.2023, ora 14:00 - Proba scrisă: 21.04.2023, ora 12:00
Afișarea rezultatelor: 24.04.2023, ora 14:00
Depunerea contestațiilor: 24.04.2023 – 25.04.2023, ora ora 08:00 - 14:00
Afișarea soluționării contestațiilor: 26.04.2023, ora 14:00 - Proba interviu: 27.04.2023, ora 12:00
Afișarea rezultatelor: 02.05.2023, ora 14:00
Depunerea contestațiilor: 02.05.2023 – 03.05.2023,ora ora 08:00 - 14:00
Afișarea soluționării contestațiilor: 04.05.2023, ora 14:00 - Afișarea rezultatelor finale: 05.05.2023, ora 14:00
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Sunt declarați admiși la proba scrisă și interviu candidații care au obținut minim 50 de puncte la fiecare probă în parte.
Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute și a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs pentru aceste criterii prin planul de interviu.
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea postului, candidatul care a obținut cel mai mare punctaj, cu condiția să fi obținut punctajul minim necesar.
La punctajele egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație, vor fi invitați la un nou interviu în urma căruia comisia va decide asupra candidatului câștigător.
Candidatul care este declarat admis la concursul de ocupare a unui post vacant, este obligat să se prezinte la post în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data afișării rezultatelor finale, conform art. 67 alin. (1) din H.G. nr. 1336/2022.
Afișat în data de 27.03.2023, la sediul și pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați și pe portalul posturi.gov.ro.