06/29/2021
Anunt concurs promovare !!
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați organizează, în temeiul Ordonanței nr. 183/2020 privind desfășurarea pe perioada stării de alertă a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul instituțiilor și autorităților publice și al art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19, concurs de promovare în funcția publică de conducere vacantă de: "Şef Serviciu – Serviciul Ajutoare Încălzire".
Cerinţele de ocupare a funcţiei publice de conducere vacantă sus-menţionată sunt:
Proba scrisa este programata la data de: 02.08.2021, orele 10:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați din str. Fraternității nr. 1, în perioada 29.06.2021 - 19.07.2021.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 143 din H.G. nr. 611/2008 cu modificările şi completările ulterioare:
Atribuțiile postului de Şef Serviciu:
Răspunde, organizează, coordonează, îndrumă și controlează activitatea desfășurată în cadrul Serviciului Ajutoare Încălzire, respectiv:
Cerinţele de ocupare a funcţiei publice de conducere vacantă sus-menţionată sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ştiinţe administrative;
- absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere șef serviciu – 5 ani.
- să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
- să îndeplinească condițiile minime de vechime în specialitate prevăzute la art. 468 alin. (2);
- să îndeplinească condițiile de studii, precum și condițiile specifice necesare ocupării funcției publice;
- să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile prezentului cod;
Proba scrisa este programata la data de: 02.08.2021, orele 10:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Dosarele de concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați din str. Fraternității nr. 1, în perioada 29.06.2021 - 19.07.2021.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 143 din H.G. nr. 611/2008 cu modificările şi completările ulterioare:
(1) Dosarul de concurs depus de către candidați la concursul de promovare în funcții publice de conducere va conține în mod obligatoriu:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare;
- copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/ funcției sau pentru exercitarea profesiei;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; h) cazierul administrativ.
(2) La cererea candidatului, formulată la data înscrierii la concurs, dar nu mai târziu de data finalizării perioadei de depunere a dosarelor în condițiile prezentei hotărâri, documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat Agenției Naționale a Funcționarilor Publici de către instituția organizatoare a concursului de promovare.
Atribuțiile postului de Şef Serviciu:
Răspunde, organizează, coordonează, îndrumă și controlează activitatea desfășurată în cadrul Serviciului Ajutoare Încălzire, respectiv:
- Cunoaște și aplică întocmai legislația specifică activității de acordare a ajutoarelor de încălzire a locuinței pentru toate tipurile de combustibil;
- Repartizează corespondența/petițiile către funcționarii publici de execuție din cadrul serviciului;
- Aduce la cunoștința funcționarilor publici de execuție din subordine măsurile și dispozițiile superiorilor ierarhici, asigură instruirea personalului din subordine.
- Întocmește, actualizează fișele de post ale funcționarilor publici din subordine;
- Analizează și verifică primirea, certificarea conform cu originalul a actelor și prelucrarea solicitărilor privind acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței, pentru toate tipurile de combustibili (energie termică, gaze naturale, energie electrică, combustibili solizi și petrolieri) și alte ajutoare reglementate conform legislației în vigoare și/sau aprobate prin hotărârile Consilului Local);
- Întocmește raportul de specialitate și documentația necesară în vederea elaborării proiectelor de hotărâre privind ajutoarele acordate pentru situaţiile deosebite stabilite prin hotărârea Consiliului Local;
- Verificarea solicitanțiilor de ajutoare pentru încălzirea locuinței în sistemul informatic PatrimVen cu privire la conturile bancare, cuantumul veniturilor lunare/anuale ale acestora;
- Verifică și semnează dispoziţiile de admitere/respingere a dreptului la ajutor financiar pentru achiziţionarea unui sistem de încălzire şi apă caldă, alternativ sistemului centralizat de termoficare și a dispozițiilor privind acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței pentru toate tipurile de combustibil;
- Verifică și semnează borderourile de plată pentru toate tipurile de combustibili;
- Asigurarea activității de relații cu publicul și colaborarea cu asociațiile de proprietari din municipiul Galaţi, în vederea primirii şi prelucrării solicitărilor privind acordarea ajutoarelor de căldură în termenele impuse de lege;
- Analiza şi verificarea modul de respectare a condiţiilor de acordare a ajutoarelor de încălzire, a termenelor legale, de generare a documentelor specifice (dispoziţii, situaţii centralizatoare, situaţii statistice, mandate poştale);
- Comunică şi colaborează cu celelalte compartimente din cadrul direcției, pentru bunul mers al activităţii serviciului;
- Colaborarează cu furnizorii de servicii (S.C. Calorgal S.A Galaţi, ENGIE Galaţi, SC Furnizare Electrica SA, Enel Energie Muntenia SA, Poșta Română şi Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Galaţi), în vederea transmiterii situaţiilor centralizatoare, potrivit Normelor Metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 70/2011 privind măsurile de protecţie socială în perioada sezonului rece, cu modificările și completările ulterioare;
- Întocmirea planului de măsuri privind îmbunătăţirea activităţii şi creşterea eficienţei în procesul de primire, prelucrare şi rezolvare a dosarelor de solicitare a ajutoarelor de căldură;
- Verifică și semnează situaţiile statistice cu beneficiarii ajutorului pentru încălzirea locuinţei, pentru toate tipurile de combustibili (energie termică, gaze naturale, energie electrică, combustibili solizi şi petrolieri) şi alte ajutoare reglementate conform legislaţiei în vigoare şi/sau aprobate prin hotărârile Consilului Local;
- Verifică și semnează formularea răspunsuri la fișele de audiență, cererile persoanelor fizice și juridice, de drept public sau privat și le comunică în termenele prevăzute de dispozițiile legale în vigoare;
- Organizează fluxul și circuitul documentelor, întocmirea, gestionarea și verificarea documentelor de evidență a corespondenței;
- Verifică îndosarierea și arhivarea tuturor actelor compartimentului, pe categorii de documente;
- Verifică evidența strictă a documentelor pe linia serviciului, păstrează caracterul confidențial al acestora și secretul datelor și informațiilor, conform legislației în vigoare, precum și a Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
- Elaborează propunerilor de buget pentru Serviciul Ajutoare de Încălzire;
- Întocmește și comunică Compartimentului Achiziții Publice propunerile privind programul anual al achizițiilor publice al Serviciului Ajutoare de Încălzire.
- Desemnează la nivelul serviciului un responsabil cu riscurile, evaluează și gestionează riscurile identificate și transmite măsurile de control pentru riscurile semnificative secretariatului comisiei de monitorizare;
- Asigură elaborarea și verificarea procedurilor documentate;
- Întocmește rapoarte de evaluare a funcționarilor publici din cadrul serviciului;
- Îndeplinește orice alte atribuții prevăzute de reglementările legale în vigoare, ori stabilite de conducerea instituției.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 50/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 70/2011 privind măsuri de protecție socială pe perioada sezonului rece, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 920/2011 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 70/2011 privind măsuri de protecție socială pe perioada sezonului rece, cu modificările și completările ulterioare.
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 50/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 70/2011 privind măsuri de protecție socială pe perioada sezonului rece, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 920/2011 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 70/2011 privind măsuri de protecție socială pe perioada sezonului rece, cu modificările și completările ulterioare.