DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI GALATI

Esti aici:

06/30/2022

Anunt concurs recrutare !!

  Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați cu sediul în municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a postului contractual de execuție vacant de "Sofer (1 post)".

INFORMAȚII POST:
  • Centrul de Urgență pentru Persoane fără Adăpost
  • Durată nedeterminată
INFORMAȚII CONCURS:

  Data și ora de susținere a probei scrise: 25.07.2022, ora 10:00. Locația de desfășurare a concursului: sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați - strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim.

CONDIȚII DE PARTICIPARE

  Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 din Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
  • are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
  Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale sunt:
  • Nivelul studiilor: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat.
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.
  • Alte condiții: permis de conducere categoria B.
Bibliografie:
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 1391/2006 privind aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă;
  • Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Tematică:
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 1391/2006 privind aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă – Cap. IV. "Obligațiile lucrătorilor" și Cap. VI "Comunicarea, cercetarea, înregistrarea și raportarea evenimentelor";
  • Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare – Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, Cap. III. " Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestora.
Atribuţiile postului:

  • Asigură în permanentă stare tehnică a mașinii în vederea asigurării transportului de persoane și materiale de orice fel necesare desfășurării activității în unitate, ajută la încărcarea și descărcarea din mașină;
  • Asigură obținerea tuturor documentelor necesare circulației pe drumurile publice;
  • Se va preocupa permanent de folosirea judicioasă a carburanților și lubrifianților, alegând în acest sens variantele cele mai optime ale traseelor parcurse în timpul deplasării, purtând răspunderea pentru consumul nejustificat;
  • Va urmări în permanenta stare tehnică a mașinii efectuând reviziile și reparațiile curente și capitale în termenele prevăzute în cartea tehnică a mașinii și în normativele în vigoare;
  • Va efectua lucrări de întreținere și mici reglaje care se pot face de către conducătorul auto în decursul anului având în vedere schimbarea anotimpului, pregătind mașina pentru fiecare sezon;
  • Asigură lunar, la timp, necesarul de combustibil în baza bonurilor alocate de consum alocate;
  • Va întreține în permanență mijlocul auto în stare de curățenie și perfectă stare de funcționare, îngrijindu-se de procurarea pieselor cu uzura necesare, întocmind din timp lista cu necesarul pieselor cu uzura, pe care o va înainta spre aprobare șefului ierarhic superior;
  • Are obligația de a semna și de a completa foaia de parcurs zilnic în rubricile stabilite pentru conducătorul auto privind starea tehnică a mașinii, menționând toate datele privitoare la activitatea din ziua respectivă, având semnăturile de confirmare a curselor efectuate, foaia fiind predată la terminarea programului persoanei împuternicite de conducerea unității;
  • Va urmări în permanență ca orice transport de persoane sau materiale să fie însoțit de acte justificative;
  • Nu va folosi mijlocul auto în alte scopuri cu excepția celor care privesc unitatea, iar la terminarea programului va gara mijlocul auto în curtea unității asigurându-i securitatea și echiparea completă;
  • Va semna bonurile de materiale și foile de parcurs;
  • Va urma în permanență dotarea mijlocului auto cu trusă sanitară, stingător portabil și cu toate dotările necesare, cerute de legislația în vigoare;
  • Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare ori stabilite de conducerea instituției.
Atribuții și răspunderi în domeniul securitații și sănătății în muncă în calitate de lucrător:
  • Să își desfășoare activitatea, cu pregătirea și instruirea sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu se expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și celelalte persoane participante la procesul de muncă;
  • Să utilizeze corect echipamentele de lucru cu care intră în contact;
  • Să nu procedeze la scoaterea din funcțiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprie, a echipamentelor de muncă utilizate;
  • Să își însușească și să respecte prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă și măsurile de aplicare a acestora;
  • Să comunice imediat angajatorului și/sau lucrătorilor desemnați orice situație de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea și sănătatea lucrătorilor, precum și orice deficientă a sistemelor de protecție;
  • Să aducă la cunoștință conducătorului locului de muncă și/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
  • Să coopereze cu angajatorul și/sau cu lucrătorii desemnați, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerințe dispuse de către inspectorii de muncă și inspectorii sanitari, precum protecția sănătății și securității lucrătorilor;
  • Să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul și /sau cu lucrătorii desemnați, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă și condițiile de lucru sunt sigure și fără riscuri pentru securitate și sănătate în domeniul său de activitate;
  • Să dea relațiile solicitate de către inspectorii de muncă și inspectorii sanitari;
  • Să nu părăsească locul de muncă fără aprobarea conducătorului locului de muncă;
  • Să efectueze controlul medical periodic și să informeze angajatorul imediat despre rezultatele controlului medical periodic;
  • Dacă starea de sănătate nu îi permite să desfășoare sarcinile de muncă primite, să informeze imediat despre aceasta pe conducătorul locului de muncă și să urmeze recomandările acestuia.
  Dosarele de concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați în perioada 30.06.2022 – 13.07.2022.

CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI:
  • Perioada de înscriere: 30.06.2022 – 13.07.2022, ora 16:30
  • Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor: 14.07.2022
  • Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor: 14.07.2022 - 15.07.2022
  • Proba scrisă: 25.07.2022, ora 10:00
  • Afișarea rezultatelor: 26.07.2022
  • Depunerea contestațiilor: 26.07.2022 – 27.07.2022
  • Afișarea soluționării contestațiilor: 28.07.2022
  • Proba interviu: 29.07.2022, ora 10:00
  • Afișarea rezultatelor: 01.08.2022
  • Depunerea contestațiilor: 01.08.2022 – 02.08.2022
  • Afișarea soluționării contestațiilor: 03.08.2022
  • Afișarea rezultatelor finale: 04.08.2022
  Candidații pot depune contestații în cel mult o zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor.

  Conform art. 6 din Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.
  Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
  În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
  Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

  Relații suplimentare privind depunerea dosarelor se pot obține la sediul instituției din municipiul Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, persoană de contact Zaharescu Daniela, telefon 0236/307.786,e-mail personal_das@primariagalati.ro

  Afișat în data de 30.06.2022, la sediul și pe pagina de internet a Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați.

Statistici

Vizitatori astazi: 0
Total vizitatori: 2

Ip: 3.137.199.162

Date contact
  • Adresa: str. Fraternitatii, nr. 1, Galați, Romania
  • Telefon: +40 0236/307729
  • Registratura, Relații cu Publicul: +40 0236/307740
  • Resurse Umane si Salarizare : +40 0236/307786
  • Indemnizatie si Alocatie de stat : +40 0236/307796
  • Fax: +40 0236/307799
  • Email: registratura_das@primariagalati.ro
© 2014. Primăria Municipiului Galaţi