DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI GALATI

Esti aici:

08/05/2019

Anunt concurs angajare !!

  Directia de Asistenta Sociala a municipiului Galati organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unei functii publice de executie vacante: Consilier, clasa I, grad superior Compartiment Registratură, Relații cu Publicul și Informatizare.
Cerinţele de ocupare a funcţiei publice de executie vacante sunt:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe inginerești, ramura de științe: ingineria sistemelor, calculatoarelor și tehnologia informației, domeniul de licență: calculatoare și tehnologia informației/ingineriei sistemelor/automatică și informatică aplicată;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție de grad profesional superior – 7 ani
  Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii, conform art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ:
  • are cetățenia română și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  • îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
  • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  • nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  • nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

  Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza: selectia dosarelor, proba scrisa si interviu.
  Proba scrisa este programata la data de 09.09.2019, orele 11:30 la sediul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Galati, str. Fraternitatii nr. 1, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
  Dosarele de concurs se depun la sediul Directiei de Asistenta Sociala a municipiului Galati din Str. Fraternitatii nr. 1 in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și site-ul instituției, respectiv în perioada 05.08.2019 - 26.08.2019.
  Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare:
    • formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
    • curriculum vitae, modelul comun european;
    • copia actului de identitate
    • copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
    • copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
    • copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
    • copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
    • cazierul judiciar.
    • declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
      Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. f) este prevăzut în anexa nr. 2D.
      Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut la alin. (1.1) trebuie sa cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
  • Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
  • Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
  • Documentul prevăzut la alin. (1) lit. i) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Atributiile postului:
  • administrează baza de date informatizată a Directiei;
  • monitorizează baza de date informatizată a Directiei;
  • efectuează intervenții pentru rezolvarea problemelor care apar in rularea procedurilor zilnice ale angajaților în folosirea tehnicii de calcul;
  • menține legătura cu furnizorii de mentenanță pentru tehnica de calcul;
  • asigura depanarea calculatoarelor;
  • administrează rețeaua;
  • instruiește personalul asupra modului de întreținere al echipamentelor de calcul și controlează modul în care aceste instrucțiunii sunt respectate;
  • se preocupa de schimbarea la timp a consumabilelor;
  • formulează strategia integrata de dezvoltare a sistemului informatic, concepe și elaborează proiecte generale de dezvoltare a sistemului informatic;
  • contribuie la organizarea și derularea achizițiilor publice din domeniul tehnicii informatice;
  • contribuie la fundamentarea anuală și de perspectivă a investițiilor și a necesităților de instruire a funcționarilor in domeniul IT;
  • acorda asistenta tehnica de specialitate pentru asigurarea accesului cetatenilor la informatiile publice(centru de informare-documentare) si generalizarea treptata a schimbului de informatii bazat pe documente electronice;
  • intretine si actualizeaza pagina WEB a institutiei;
  • contribuie la promovarea imaginii institutiei si a zonei geografice pe plan intern si international prin pagina WEB, servicii electronice;
  • contribuie la imbunatatirea relatiilor de conlucrare cu alte consilii, institutii, agentii, etc. prin asigurarea suportului tehnic pentru optimizarea schimbului de informatii;
  • urmareste asigurarea compatibilitatii si interoperabilitatii sistemului informatic propriu cu sistemele informatice in exploatare si cu retele informationale de interes national sau local;
  • administreaza si supravegheaza reteua de calculatoare a institutiei si legaturile cu retelele interconectate cu aceasta;
  • creeaza si intretine conturile de utilizator;
  • asigura masurile de securitate a retelei;
  • efectueaza copii de siguranta a datelor pentru prevenirea pierderii datelor, pastreaza jurnale de evenimente;
  • protejeaza reteaua impotriva virusilor;
  • deruleaza activitati de configurare a retelei pentru a se obtine performante maxime, modernizare, eventual, inlocuirea unor componente de retea, depanare, etc.
  • indeplineste orice alte atributii prevazute de reglementarile legale in vigoare.

Bibliografia de concurs:
  • Constitutia Romaniei;
  • O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ;
  • Legea nr. 292/2011 asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotărârea nr. 1007/2001 pentru aprobarea Strategiei Guvernului privind informatizarea administratiei publice;
  • Ordinul nr. 252/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind instruirea si specializarea in domeniul informaticii a functionarilor publici;
  • Legea nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata in anul 2014, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotărârea nr.1007/2001 pentru aprobarea Strategiei Guvernului privind informatizarea administratiei publice;
  • Regulamentul general privind protectia datelor (RGPD) – Regulamentul (UE) 2016/679.

Statistici

Vizitatori astazi: 0
Total vizitatori: 2

Ip: 18.116.27.225

Date contact
  • Adresa: str. Fraternitatii, nr. 1, Galați, Romania
  • Registratura, Relații cu Publicul: +40 0236/307740
  • Resurse Umane si Salarizare : +40 0236/307786
  • Indemnizatie si Alocatie de stat : +40 0236/307796
  • Fax: +40 0236/307799
  • Email: registratura_das@primariagalati.ro
© 2014. Primăria Municipiului Galaţi