DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI GALATI

Esti aici:

05/04/2021

Anunt concurs recrutare !!

  Direcția de Asistență Socială a Municipiului Galați organizează, în temeiul Ordonanței nr. 183/2020 privind desfășurarea pe perioada stării de alertă a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul instituțiilor și autorităților publice și al art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante: "Consilier, clasa I, grad profesional debutant - Serviciul Financiar – Contabilitate și Administrativ, Compartiment Financiar - Contabilitate".

Cerinte de ocupare a postului:
  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă domeniul fundamental științe economice, specializare contabilitate;
  • nu este necesară vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
  Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr. 57.2019 privind Codul Administrativ, respectiv:
  • are cetățenia română și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  • îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
  • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  • nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  • nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
  Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore /săptămână.Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu.
  Proba scrisa este programata la data de 03.06.2021, orele 10:00 la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, iar interviul va avea loc intr-un termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
  Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, la Serviciul Resurse Umane si Salarizare in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de concurs pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si pe site-ul institutiei, respectiv pana la fata de 24.05.2021, ora 15:00.
  Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
  • formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
  • curriculum vitae, modelul comun european;
  • copia actului de identitate;
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  • copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
  • copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
  • cazierul judiciar;
  • declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
  Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Galați, strada Fraternității nr. 1, bloc Șoim, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, telefon 0236/307.786, email: personal, persoana de contact - Sorin Butnaru, consilier superior - Serviciul Resurse Umane si Salarizare.

Atribuțiile postului de consilier, clasa I, grad profesional debutant:
  • Tine evidența contabilă la zi a garanțiilor materiale pentru salariații instituției noastre, analitic cont 4280101.
  • Introduce în evidenta informatizată programul M-FIXE, procesele verbale de recepție, casările, transferurile, protocoalele si alte acte privind intrarile/iesirile de active fixe corporale si necorporale; Verifică balanțele de active fixe corporale si necorporale din evidenta analitica a programului informatic M-FIXE, cu soldurile conturilor din balanța de verificare lunară, programul informatic CONTAB; Confirmă cu ocazia inventarierii, soldurile scriptice pentru activele fixe corporale si necorporale.
  • Tine evidența contabilă la zi, a cheltuielilor pentru conturile 2468025050/ 2468020502/2468021501 si efectuează plăți conform ordonanțărilor de plată, din capitolele menționate mai sus la articolele 20, 57 si 59.11. Inregistrează în programul informatic CONTAB, facturile aferente capitolelor mai sus menționate, verificând existenta documentelor justificative anexate precum si a semnăturile persoanelor abilitate. Inregistrează în programul CONTAB, toate ordinele de plată decontate de Trezoreria Municipiului Galați pentru capitolele menționate anterior, verificând contul de execuție pentru fiecare clasificație bugetară în parte. Verifică balanțele de cont analitic pe fiecare furnizor în parte din aplicația CONTAB pentru capitolele menționate mai sus.
  • Se ocupă cu evidența corespondentei interne a serviciului Financiar Contabilitate și Ad-tiv.
  • Colaborează cu Direcţia Economică a municipiului Galaţi, pentru soluţionarea problemelor financiare ale Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Galați.
  • Colaborează cu Direcţia Generală a Finanţelor Publice Galati, Trezoreria Muncipiului Galati şi cu orice alte unităţi cu care Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Galaţi intră în contact, ce au legătură directă cu atribuţiile de natură economică, prin deplasări la sediul acestora.
  • Tine evidenţa strictă a documentelor pe linia serviciului, păstrează caracterul acestora şi secretul datelor şi informaţiilor, conform legislaţiei în vigoare, precum şi a Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  • Îndeplineşte orice alte atribuţii necesare bunei desfăşurări a activităţii Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Galaţi ce au legătură cu natura postului, în baza deciziilor directorului executiv;
  • Cunoaşte şi respectă prevederile Regulamentului de ordine interioară, a Regulamentului de organizare şi funcţionare, a Codul de conduita a personalului contractual din autoritățile si instituțiile publice, precum şi a prevederilor legislaţiei specifice liberului acces la informaţiile de interes public (Legea nr. 544/2001).
  • Identifică, evaluează și actualizează riscurile propriilor activități;
  • Elaborează și actualizează procedurile operaționale/de proces, specific propriilor activități.
  • Cunoaşte, respectă şi aplică normelor de protecţie a muncii şi normele de prevenire şi stingere a incendiilor în vigoare.
Bibliografia de concurs:
  • Constituţia României, republicată;
  • Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ,cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr 82/1991 – Legea Contabilității, (R4), actualizată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 1.917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 22/18.11.1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii şi răspunderea în legătura cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice;
  • ORDIN nr.1.792/24.12.2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale.
Tematică generală:
  • Constituţia României, republicată;
  • Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - titlul I şi II ale părţii a VI-a
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
Tematică specifica:
  • Legea nr 82/1991 – Legea Contabilității, (R4), actualizată, cu modificările și completările ulterioare, CAP I, CAP III, CAP V-VIII.
  • Ordinul nr. 1.917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare, CAP I,CAP III, CAP V-VIII.
  • Legea nr. 22/18.11.1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii şi răspunderea în legătura cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice.
  • ORDIN nr.1.792/24.12.2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale.
Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia și din tematica stabilită în vederea susținerii concursului inclusiv republicările, modificările și completările acestora.

Statistici

Vizitatori astazi: 0
Total vizitatori: 2

Ip: 3.138.123.240

Date contact
  • Adresa: str. Fraternitatii, nr. 1, Galați, Romania
  • Registratura, Relații cu Publicul: +40 0236/307740
  • Resurse Umane si Salarizare : +40 0236/307786
  • Indemnizatie si Alocatie de stat : +40 0236/307796
  • Fax: +40 0236/307799
  • Email: registratura_das@primariagalati.ro
© 2014. Primăria Municipiului Galaţi